رویدادها آرشیو خبر ها
اتمام کمپ تابستانی یوونتوس

اتمام کمپ تابستانی یوونتوس

 

کمپ تابستانی یوونتوس با شرکت بیش از 4 هزار دختر و پسر کودک و نوجوان 8 الی 17 سال و 34 برنامه مختلف در 6 نقطه در ایتالیا و یک منطقه در انگلستان، با همکاری و همراهی 248 نفر شامل: مربیان، کادر پزشکی، کادر روانشناسی و ناظرین در تابستان 2019 برگزار شد تا باشگاه یوونتوس شاهد تجربه فراموش‌نشدنی در این حوزه باشد.

 

از نکات جالب توجه در این کمپ دو هفته‌ای، در نظر گرفتن یک برنامه اختصاصی برای دختران بود. این برنامه ویژه که برای دومین بار برگزار می‌شد شامل حضور یک هفته‌ای دختران در کنار تیم بانوان یوونتوس و همراهی با آنها در اردوی آماده‌سازی در کمپ تمرینی یووه بود. هدف از این بخش؛ بالا بردن انگیزه دختران برای توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان در ایتالیا اعلام شده است.

 

یکی از الزامات حضور در این کمپ خاموش بودن تلفن‌همراه تمام شرکت‌کنندگان در تمام مراحل آموزشی، وقت‌های آزاد و صرف غذا بود تا از این طریق تمرکز بچه‌ها برای انجام فعالیت‌ها بالا برود. شرکت‌کنندگان تنها در زمان حضور در اتاق‌های هتل مجاز به استفاده از تلفن‌همراه خود بودند.

 

در نظرگرفتن کلیه وعده‌های غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده‌ها مطابق یک فهرست غذایی از پیش تعیین شده اما قابل انتخاب که مورد متخصصان تغذیه قرار گرفته‌ بودند، حضور کادر پزشکی در کمپ به صورت 24 ساعته، بیمه‌نامه شخصی و حوادث، اعطای مجموعه کامل از لباس‌های یوونتوس (شامل یک جفت تی‌شرت و شرت سیاه و سفید، یک جفت کفش فوتبال، یک جفت جوراب، یک کوله‌پشتی و یک لباس تمرین) ، بازدید از مناطق تفریحی و زیبای ایتالیا نظیر سستریره، فولجاریا، چیانچیانو ترمه، پالرمو و کاستل دی‌سانگرو، بازدید از ورزشگاه آلیانتس، دیدار با بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس، آموزش‌های فنی توسط منتخبی از مربیان یوونتوس و فارغ‌التحصیلان علوم ورزشی از امکانات این کمپ تفریحی بود.

 

گفتنی است دختران و پسران حاضر در کمپ تابستانی یوونتوس پیش از مراسم معارفه آرون رمزی، آدرین رابیو و ماتیاس دلیخت یکی از حاضرین ثابت در بازدید ستاره‌های جدید یوونتوس در هنگام بازدید از موزه باشگاه یوونتوس بودند.

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: